Avagy hogyan törekedhetünk a testi és a lelki boldogság megélésére

Szeretet-Egészség-Harmónia

Szeretet-Egészség-Harmónia

Egyetlen egyszer…

2017. május 18. - Kasza Anita

crying_woman.jpg

Egyetlen egyszer engedd ezt meg nekem:
Zokogni akarok a mellkasodon keservesen.

Érezni karjaid erős szorítását,
Hallani szívednek minden dobbanását.

Egyetlen egyszer engedd ezt meg nekem,
Azután bármi, mit szeretnél, legyen s lehet.

Ha akarod, eltűnök nagyon messzire,
Ha szeretnél, maradok, s „én”-ünk egymást többé nem sebzi be.

Egyetlen egyet ígérhetek Neked:
Ha marasztalsz, bántani nem foglak sosem.

Sem szóval, sem tettel lelkedbe nem gázolok,
Mint ahogy tettem azt, s már nagyon bánom most.

Olyannak fogadlak egészen, amilyen vagy,
Ha kéred, itt vagyok, de közben szárnyalhatsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretet-egeszseg-harmonia.blog.hu/api/trackback/id/tr9212519457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása